Így legyen önállóbb és gyorsabb céged anélkül, hogy saját munkaidőd lenne a céged üvegplafonja

Szoftverfüggetlen CRM tanácsadás,
növekedés fókuszú vállalkozóknak.

Nem CRM szoftvert adok el neked, hanem a céged növekedésének megoldó kulcsát.

Hogyan zárja kalitkába céged növekedését egy táblázat?

A magyar cégek kevesebb, mint 20%-a használ Excel táblázatokon túlmutató CRM rendszert.

Kisvállalkozóként tudom, hogy egy logikusan felépített Excel tábla az indulásnál megoldja egy vállalkozás ügyfélkezelését.

Te viszont azon kevesek közé tartozol

Aki hisz abban, hogy egy nap nem lesz tőled “fejnehéz” a céged és nélküled is tud működni.

Ezt lehet, hogy nem holnap és nem is jövő héten fogod elérni.

Viszont az biztos, hogy elérkezik az a kritikus létszám (20 éves tapasztalatom alapján kb. 8 főnél), amikor az Excel táblázatok több fejfájást okoznak, mint amennyit javítanak a folyamatok hatékonyságán.

  1. Az új kollégák már nem látják át az Excel táblát, ami az évek alatt 40+ oszloposra duzzadt.
  2. Egymást akadályozzátok, amikor egyszerre már 8-an dolgoztok benne.
  3. Nem vagy “Esőember”, hogy 400 sor után még tudd mi, miért került rögzítésre.
  4. Egy táblázatban könnyebben elsiklotok egy teendő felett, mert a fejlesztők kifelejtették belőle az emlékeztetőt. (Vagy csak nem erre találták ki?)

Nem számológépre, hanem elégedettebb ügyfelekre van szükséged

Az Excel erőssége a számolás, a függvények és az adattárolás, ezért az ügyfelek kiszolgálása és elégedettsége pár szár sor után javulás helyett, inkább romlik.

De ezt már valószínűleg Te is érzékeled egy ideje. 

Például amikor az ügyfél szól, hogy nem kapta meg a szerződéstervezetet. 

Vagy amikor sokadik érdeklődő szerződik le a konkurenciával, mert nem történt meg időben az utókövetés.

Hogyan kapcsolhatod a céged folyamatait a következő sebességbe?

Sok vállalkozó azt hiszi, hogy a megtervezett és jól dokumentált munkafolyamatok az 50+ fős cégek kiváltsága.

Ez legalább annyira abszurd, mintha azt mondanánk, hogy csak azok az autóvezetők használhatnak navigációt, akik legalább 50 ezer kilométert vezettek már életükben.

A valóságban egy cég munkafolyamatainak dokumentáltsága független a munkavállalók számától. Inkább egy vezetői döntés kérdése.

Ha a döntés megszületett vezetőként a fejedben, akkor az alábbi 3 összetevő választ el attól, hogy 30-40%-kal növeld céged hatékonyságát:

  1. Milyen részletesen vannak dokumentálva a munkafolyamatok.
  2. A munkatársak értik-e, hogy a változtatás mindenki (anyagi) érdeke.
  3. Sikerül-e találnod egy olyan eszközt, ami leköveti a munkafolyamatokat.

Ezek közül egyiket sem nevezném sétagaloppnak. Az első kettő a határozottságodon és vezetői készségeiden múlik, ami ott van benned. Tudom, mert itt vagy és változtatni szeretnél.

Így teszi hatékonyabbá a harmadik összetevő a céged működését

Az első kettő nélkül a harmadik nem ér semmit. A harmadik, avagy az eszköz nem más, mint egy CRM rendszer.

Amiből ha rosszat választasz, akkor hiába ugrottad meg az első kettőt, az egész munkád megy a kukába.

Mit tudsz elrontani a CRM rendszer választásnál?

  • Nem illeszthető össze a céged munkafolyamataival, ezért csak újabb adminisztrációval terheled a munkatársakat.
  • Kevés támogatást biztosít a CRM rendszer fejlesztője, ezért a munkatársak lassan, vagy még rosszabb, hibásan tanulják meg használni a rendszert.
  • Hiányzik belőle olyan funkció, ami a cég későbbi növekedését támogatná, ezért a CRM rendszer korlátja lesz a fejlődésnek és nem mozgatórugója.

A CRM bevezetésénél csak egy rosszabb teendőd van vele, évente lecserélni egy új rendszerre.

Abban tudok segíteni, hogy erre a cégedben ne kerüljön sor.

Miért tudok neked segíteni abban, hogy elsőre megfelelő CRM rendszert válassz?

Az elmúlt húsz évben az SAP és a Microsoft Dynamics 365 szakértőjeként, olyan közép- és nagyvállalatoknál  támogattam a CRM rendszer kiválasztását és bevezetését, mint például az MVM, a Danubius Hotels vagy az NN biztosító.

30+ közép- és nagyvállalat CRM rendszer kiválasztási folyamatában vettem részt, aminek köszönhetően gyakorlatilag minden versenytársat megismertem.

KKV tulajdonosként gondolhatod, hogy ezeknél a nagyvállalatoknál teljesen más problémákkal találkoztam, mint amivel a kisebb cégek szembesülnek.

Valójában ugyanazokkal az elakadásokkal és kihívásokkal találkoznak ők is, csak a lépték más.

Portrefoto_BorvaiBeatrix
  • A multis tapasztalatomnak köszönhetően olyan cégméretig tudlak támogatni a CRM bevezetésben, amit lehet még nem is látsz magad előtt.
  • A CRM piac legnagyobb cégeinél töltött idő alatt megismertem az összes használható CRM rendszert, mert elengedhetetlen volt a technológia kiválasztása és a bevezetések előtt felmerült kérdések miatt.
  • Szakmai tapasztalatommal olyan cégeknek szeretnék segíteni, akiknél látványosabb hatékonyság növekedést láthatok, mint a nagyvállalatok lassan őrlő malmában.

20 év CRM szakértői tapasztalat

LinkedIn TOP 3% CRM tartalom hozzájáruló

SAP NOW 2023 konferencia kerekasztal beszélgetés meghívottja

A céges növekedési céljaid már meg vannak.

Most az eszközt is megtaláljuk hozzá.

Képzelj el engem úgy, mint egy doktort, aki megvizsgálja céged folyamatait, majd a diagnózis alapján ajánlok egy kezelést.

A vizsgálatot CRM auditnak is hívhatjuk, a kezelést pedig az új CRM rendszerednek, ami mozgatórugója lehet a növekedési céljaidnak.

Ingyen spórolhatsz magadnak 2 teljes munkanapot

Bármennyire is szeretnék minél több KKV-nak segíteni megtalálni a megfelelő CRM rendszert, egy CRM audit minimum 10-20 munkaórát is igénybe vesz.

De van egy különleges ajánlatom, amit kizárólag ezen az oldalon keresztül tudsz igénybe venni.

Ha az alábbi gombra kattintva megválaszolod a 13 kérdést, ami legfeljebb 20 percet vesz igénybe és a válaszaid alapján úgy látom, hogy tudok neked segíteni, akkor egy ingyenes online konzultációs időpontot ajánlok fel neked.

Már a konzultáción fogsz kapni olyan meglátásokat, amikkel legalább 3 munkaórát megspórolok neked a CRM rendszer keresésnél.

Ezenfelül októberben az első 5 jelentkezőnek készítek egy írásos CRM rendszer javaslat csomagot, ami díjmentes és csak egy hosszabb kérdéssort kell megválaszolnod hozzá.

Ez a javaslat csomag további 15 munkaórát spórolhat neked az új CRM rendszered keresésében.

Ezek a kérdések merülhetnek fel benned

A CRM audit egy átfogó elemzés, amely megvizsgálja a jelenlegi CRM rendszered / Exceled működését, hogy feltárjuk a rejtett lehetőségeket és javítsuk a hatékonyságot.

A CRM audit során áttekintjük a rendszer beállításait, adatkezelési folyamatokat, integrációkat és javaslatokat teszünk a hatékonyság növelésére.

Általában néhány napot vesz igénybe, attól függően, hogy mennyire összetett a CRM rendszer és milyen mélységű elemzésre van szükség.

A CRM audit díja a projekt méretétől és összetettségétől függ, de egy ingyenes konzultáció keretében felmérjük az igényeket és ajánlatot adunk.

Az audit során azonosítjuk az elavult vagy hiányzó funkciókat, és javaslatot teszünk egy új CRM rendszer bevezetésére vagy a meglévő frissítésére.

Fontos, hogy nyitott legyél a javasolt változtatásokra csapatoddal együtt, és megpróbáld megvalósítani a leírtakat, hogy a legjobb eredményeket érhessétek el.

A CRM audit minden olyan vállalkozás számára hasznos, amely ügyfeleket kezel, különösen azoknak, akik növekedni szeretnének és hatékonyabb rendszert keresnek.