Pályázatíró cég partneremmel közösen az egész folyamatban segítünk.
Bár úgy tűnhet, hogy rendben működik az ügyfélkezelés a cégedben. Azonban egy ügyfélkezelő rendszer nélkül az ügyfelekre fordított idő 30%-a felesleges lehet – gyakran anélkül, hogy észrevennéd.
Ez azt jelenti, hogy:
És a legrosszabb, hogy bármilyen marketing, termék- vagy szolgáltatásfejlesztés értelmetlen, ha az ügyfélkezelés elégedetlen vagy elveszített ügyfeleket eredményez.
Sőt a marketingre fordított milliók csak láthatóbbá teszik a céged ügyfélkezelési gyengepontjait.
Szerencsére a céged működéséhez választott és igazított CRM rendszerrel az ügyfélkezelést hatékonnyá változtathatod.
Az ügyfélkezelésre fordított idő csökkeni, az ügyfélelégedettség növekedni fog, mert:
Egy CRM rendszer kiválasztása több munkanapba is telhet. És ott van még a rendszer bevezetése, ami szintén extra időráfordítást követel meg, emiatt a rosszul kiválasztott CRM szoftver nagyon költséges tud lenni.
Szoftverfüggetlen CRM tanácsadóként segítek kiválasztani és projektvezetőként bevezetni egy új CRM szoftvert a cégedben.
Ráadásul ehhez most állami támogatást is igénybe vehetsz a DIMOP Plusz keretében.
Az elmúlt húsz évben az SAP és a Microsoft Dynamics 365 szakértőjeként, olyan közép- és nagyvállalatoknál támogattam a CRM rendszer kiválasztását és bevezetését, mint például az MVM, a Danubius Hotels vagy az NN biztosító.
30+ közép- és nagyvállalat CRM rendszer kiválasztási folyamatában vettem részt, aminek köszönhetően gyakorlatilag minden versenytársat megismertem.
KKV tulajdonosként gondolhatod, hogy ezeknél a nagyvállalatoknál teljesen más problémákkal találkoztam, mint amivel a kisebb cégek szembesülnek.
Valójában ugyanazokkal az elakadásokkal és kihívásokkal találkoznak ők is, ezért biztos vagyok benne, hogy profitálhatsz nagyvállalati tapasztalatomból.
Független tanácsadóként CRM szoftvert nem jutalék miatt fogok ajánlani neked, hanem, hogy hatékonyabbá tegyük az ügyfélkezelési folyamatokat a cégedben.
A DIMOP Plusz pályázatírás részleteit és menetét a pályázatíró cég partneremmel fogod tudni egyeztetni. Elöljáróban annyit érdemes tudnod, hogy csak nyertes pályázat esetén kell fizetned nekik.
Az alábbi gombra kattintva válaszolj meg néhány rövid kérdést és egy ingyenes konzultáció keretében beszéljük meg a részleteket.
A DIMOP Plusz pályázatok október 31-e óta elérhetőek és bár a pályázat keretösszege nem kevés, várhatóan rengeteg cég fog pályázni.
Szinte bármilyen iparágban is tevékenykedik a céged, a versenytársaid pályázni fognak. Így cégvezetőként nem csak a digitális felzárkózásról szól, hanem arról is, hogy a versenytársak ne szerezzenek behozhatatlan előnyt.
Nem, ez egy országos pályázat.
Az előzetes alkalmassági felmérés ingyenes. A pályázatírásért kizárólag nyertes pályázat esetén kell fizetned.
Igen, a pályázat lehetőséget nyújt a külső tanácsadók és szakértők díjának finanszírozására is.
Nem csak a szoftvert, hanem a velejáró bevezetési költségeket is finanszírozhatod a pályázatból.
A cégedben ügyfélkezeléssel foglalkozó munkatársaktól interjúk és egyeztetések keretében begyűjtöm az információkat. Átnézem a folyamatokat és az alapján teszek javaslatot CRM szoftverre.
További részleteket és kérdéseidre a válaszokat az ingyenes konzultáció keretében tudok adni.