Hogyan lesz állami támogatásból 30%-kal hatékonyabb a céged ügyfélkezelése?

Független tanácsadóként segítek benne és igénybe veheted hozzá az új DIMOP Plusz pályázatot is

Pályázatíró cég partneremmel közösen az egész folyamatban segítünk.

Így korlátozzák a céged növekedését a rossz ügyfélkezelési folyamatok

Bár úgy tűnhet, hogy rendben működik az ügyfélkezelés a cégedben. Azonban egy ügyfélkezelő rendszer nélkül az ügyfelekre fordított idő 30%-a felesleges lehet – gyakran anélkül, hogy észrevennéd.

Ez azt jelenti, hogy:

  • Több időt fordítanak a munkatársak az ügyfelek kezelésére, ezért a fizetésük időarányosan veszteséget termel a cégednek.
  • A munkatársak emlékezőképessége határozza meg az ügyfél elégedettséget és az elvesztett ügyféljelöltek számát.
  • A magyar cégek 80%-a legfeljebb egy táblázatot használ az ügyféladatok tárolására, ami lényegében egy digitális adat és munkidő temető, semmi több.

Hogyan tartja vissza a szétszórt ügyfélkezelés a céged a növekedéstől?

  • Ha jelenleg lassú és megbízhatatlan az ügyfélkezelés a cégedben, akkor a fenntartására fordított bérköltség miatt nem tudsz felvenni új értékesítőket, akik a új ügyfelekkel növekedési pályára állíthatnák a cégedet.
  • Az elfelejtett teendők miatt elveszített ügyfelekre vagy beérkező megkeresésekre fordított munka és marketing költség csak az ügyfélkezelés felesleges költségét duzzasztják.

És a legrosszabb, hogy bármilyen marketing, termék- vagy szolgáltatásfejlesztés értelmetlen, ha az ügyfélkezelés elégedetlen vagy elveszített ügyfeleket eredményez.

Sőt a marketingre fordított milliók csak láthatóbbá teszik a céged ügyfélkezelési gyengepontjait.

Így teheted hatékonyabbá az ügyfélkezelést

Szerencsére a céged működéséhez választott és igazított CRM rendszerrel az ügyfélkezelést hatékonnyá változtathatod.

Az ügyfélkezelésre fordított idő csökkeni, az ügyfélelégedettség növekedni fog, mert:

  • A munkatársaknak nem kell többé táblázatokból összevadászni az ügyféladatokat.
  • Az ügyfelek értesítésének és tájékoztatásának automatizálása javítja az ügyfél elégedettséget és csökkenti az ügyfélvesztést.
  • A digitalizált és automatizált ügyfélszerzési folyamatok miatt több idő marad az értékesítésre és az ügyfelek kiszolgálására.

Egy rosszul kiválasztott CRM több kárt okoz, mint hasznot

Egy CRM rendszer kiválasztása több munkanapba is telhet. És ott van még a rendszer bevezetése, ami szintén extra időráfordítást követel meg, emiatt a rosszul kiválasztott CRM szoftver nagyon költséges tud lenni.

Szoftverfüggetlen CRM tanácsadóként segítek kiválasztani és projektvezetőként bevezetni egy új CRM szoftvert a cégedben.

Ráadásul ehhez most állami támogatást is igénybe vehetsz a DIMOP Plusz keretében.

30+ CRM rendszer kiválasztással a hátam mögött segítek elsőre megfelelő szoftvert választani

Az elmúlt húsz évben az SAP és a Microsoft Dynamics 365 szakértőjeként, olyan közép- és nagyvállalatoknál  támogattam a CRM rendszer kiválasztását és bevezetését, mint például az MVM, a Danubius Hotels vagy az NN biztosító.

30+ közép- és nagyvállalat CRM rendszer kiválasztási folyamatában vettem részt, aminek köszönhetően gyakorlatilag minden versenytársat megismertem.

KKV tulajdonosként gondolhatod, hogy ezeknél a nagyvállalatoknál teljesen más problémákkal találkoztam, mint amivel a kisebb cégek szembesülnek.

Valójában ugyanazokkal az elakadásokkal és kihívásokkal találkoznak ők is, ezért biztos vagyok benne, hogy  profitálhatsz nagyvállalati tapasztalatomból.

Portrefoto_BorvaiBeatrix
  • A CRM piac legnagyobb cégeinél töltött idő alatt megismertem az összes használható CRM rendszert, mert elengedhetetlen volt a technológia kiválasztása és a bevezetések előtt felmerült kérdések miatt.
  • A multik lassan őrlő világa után olyan cégeknek segítek, akiknél pénzben mérhető hatékonyság növekedést érhetünk el.
  • A multis tapasztalatomnak köszönhetően olyan cégméretig tudlak támogatni a CRM bevezetésben, amit lehet még nem is látsz magad előtt.

20 év CRM szakértői tapasztalat

LinkedIn TOP 3% CRM tartalom hozzájáruló

SAP NOW 2023 konferencia kerekasztal beszélgetés meghívottja

Hogyan néz ki a CRM kiválasztási és bevezetési folyamat?

Független tanácsadóként CRM szoftvert nem jutalék miatt fogok ajánlani neked, hanem, hogy hatékonyabbá tegyük az ügyfélkezelési folyamatokat a cégedben.

Így néz ki a teljes folyamat:
  1. Egy díjmentes konzultáció keretében átbeszéljük a CRM kiválasztás és DIMOP Plusz pályázat részleteit.
  2. Pályázatíró cég partneremmel megvizsgáljuk, hogy a céged alkalmas-e a DIMOP Plusz pályázatra.
  3. Ha alkalmas, akkor megállapodunk az együttműködés részleteiről.
  4. Felmérem a céged ügyfélkezelési (értékesítés, ügyfélszolgálat) folyamatait.
  5. Javaslatokat teszek CRM szoftverekre.
  6. A szoftver kiválasztása után projektvezetőként támogatom a CRM bevezetést, hogy a hatékonyság javulás a gyakorlatban is megvalósuljon.

A DIMOP Plusz pályázatírás részleteit és menetét a pályázatíró cég partneremmel fogod tudni egyeztetni. Elöljáróban annyit érdemes tudnod, hogy csak nyertes pályázat esetén kell fizetned nekik.

Az alábbi gombra kattintva válaszolj meg néhány rövid kérdést és egy ingyenes konzultáció keretében beszéljük meg a részleteket.

Miért érdemes minél hamarabb pályáznod?

A DIMOP Plusz pályázatok október 31-e óta elérhetőek és bár a pályázat keretösszege nem kevés, várhatóan rengeteg cég fog pályázni.

Szinte bármilyen iparágban is tevékenykedik a céged, a versenytársaid pályázni fognak. Így cégvezetőként nem csak a digitális felzárkózásról szól, hanem arról is, hogy a versenytársak ne szerezzenek behozhatatlan előnyt.

Ezek a kérdések merülhetnek fel benned

  • legalább egy lezárt, teljes üzleti évvel rendelkeznek,
  • legalább 1 éve bejegyzett székhellyel, telephellyel vagy fiókteleppel rendelkeznek
  • a megvalósítási helyszín alkalmas a projekt megvalósítására
  • a meghatározott szempontok alapján nagyon alacsony vagy alacsony digitális intenzitással rendelkeznek
  • gazdaságilag életképesek, de finanszírozási forrásokhoz nem vagy nem megfelelő mértékben jutnak hozzá
  • kettős könyvvitelt vezető jogi személyiségű gazdasági társaságok

Az előzetes alkalmassági felmérés ingyenes. A pályázatírásért kizárólag nyertes pályázat esetén kell fizetned.

Igen, a pályázat lehetőséget nyújt a külső tanácsadók és szakértők díjának finanszírozására is.

Nem csak a szoftvert, hanem a velejáró bevezetési költségeket is finanszírozhatod a pályázatból.

A cégedben ügyfélkezeléssel foglalkozó munkatársaktól interjúk és egyeztetések keretében begyűjtöm az információkat. Átnézem a folyamatokat és az alapján teszek javaslatot CRM szoftverre.

További részleteket és kérdéseidre a válaszokat az ingyenes konzultáció keretében tudok adni.